جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

خوشبختی/ جیبی

قیمت:
35,000 تومان
مشخصات کتاب خوشبختی/ جیبی
تعداد صفحات
126 صفحه
شابک
9789642878871
سال خلق اثر
1400
سال انتشار
1400
قطع
پالتویی
جلد
جعبه
نوبت چاپ
9
این کتاب در یک نگاه

کتاب جیبی «خوشبختی»، یک اثر روانشناسی و خودیاری بوده که در آن نقل‌قول‌های آموزنده و زیبای متعددی درباره‌ی خوشبختی و معنایش گرد‌آوری شده است. چری فولر این کتاب به زبان انگلیسی نوشته است اما شما می‌توانید آن را با ترجمه‌ی فارسی الهام آرام‌نیا دنبال کنید.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب خوشبختی/ جیبی

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

به این قسمت از کتاب توجه کنید که جمله‌ی معروفی از آلن الدا در مورد ارتباط پول و خوشبختی نقل کرده است: «لازم نیست ثروتمند و معروف باشید تا احساس خوشبختی کنید. تنها لازم است ثروتمند باشید!»
باربارا دی‌انجلیس در مورد کنترل خوشبختی نکته‌ای مطرح کرده است که آن را با یکدیگر می‌خوانیم: «هیچکس غیر از خودتان کنترلی بر خوشبختی شما ندارد، بنابراین، این شمایید که قدرت تغییر هر چیزی را در خود و زندگی‌تان دارید.»
این بخش از کتاب را بخوانید که مطلبی از ماکسیم گورکی نقل شده است و درباره‌ی ارزش و قدردانی خوشبختی می‌گوید: «خوشبختی، تا وقتی در دست‌تان است، ناچیز به نظر می‌رسد. رهایش کنید تا ناگهان دریابید چقدر بزرگ و باارزش است.»

درباره نویسنده کتاب خوشبختی

چری فولر نویسنده‌ی انگلیسی زبان معاصر است که غالب آثارش درباره‌ی فرزندپروری و معنویت است. از میان کتاب‌هایی که او نوشته است می‌توان به «خوشبختی»، «چگونه ارزش‌ها را به فرزندم آموزش دهم»، «یک پسر چه از مادرش می‌خواهد»، «یک دختر چه از مادرش می‌خواهد»، «وقتی مادران دعا می‌کنند»، «بازکردن پنجره‌های معنوی کودک شما» اشاره کرد.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «خوشبختی/ جیبی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.