جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

از حالا به بعد قوی تر باش

قیمت:
59,000 تومان
مشخصات کتاب از حالا به بعد قوی تر باش
کشور مبدا
تعداد صفحات
192 صفحه
شابک
9786226912358
سال خلق اثر
1399
سال انتشار
1399
قطع
پالتویی
جلد
جعبه
نوبت چاپ
6
این کتاب در یک نگاه

تاب «از حالا به بعد قوی‌تر باش» (The Next You: How to Crush Your Insecurities and Unveil Your True Self)، اولین بار در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شده است. این کتاب توانسته راه خود را در میان کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز و ‌آمازون باز کند. «از حالا به بعد قوی تر باش»، نوشته‌ی «استفانی باندا» است. پریا حسن‌زاده این کتاب را ترجمه و «انتشارات عطر کاج» این کتاب را منتشر کرده ‌است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب از حالا به بعد قوی تر باش

این کتاب از جمله کتاب‌های خودیاری محسوب می‌شود که نویسنده در تلاش است به مخاطب جرئت روبه‌رو شدن با مشکلات و چالش‌های جدید را بدهد که مانع از رسیدن آن‌ها به رویاهایشان می‌شوند. او پیشنهاد می‌کند که برای رسیدن به آرزوها باید از نقطه‌ی امن‌ خود دور شویم و پا به سرزمین ناشناخته بگذاریم.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب از حالا به بعد قوی‌تر باش چیست؟

در ادامه نظر بعضی از خوانندگان که در آمازون دیدگاه خود را ثبت کرده‌اند با هم می‌خوانیم. خواننده‌ای به ستایش از کتاب می‌پردازد و می‌نویسد: «اجازه دهید شروع کنم و بگویم که مدتی است که استفانی را در اینستاگرام دنبال می‌کنم و از محتوایی که او پست می‌کند، واقعاً لذت می‌برم. من ویدئوهای یوتیوب او را خیلی دوست دارم و از بسیاری جهات او را تحسین می‌کنم.» مخاطب دیگری با اشاره به مفید بودن کتاب برای همه زنان می‌نویسد: «من این کتاب را در کمتر از 24 ساعت تمام کردم. من کاملاً پیش‌بینی می‌کردم که کتاب بسیار الهام‌بخش باشد، اما با کلمات نمی‌توانم خوب بودن این کتاب را توصیف کنم. این کتاب برای همه زنان فارغ این‌که در چه سن یا در چه شغلی هستند، مفید است و به خوانندگان درس‌های بزرگی می‌دهد.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب نویسنده پیشنهاد می‌کند اگر به دنبال رویاهایتان هستید که روزی تحقق پیدا کند، در نهایت برای این مسیر تاوانی وجود دارد و اولین آن‌ها این است که از نقطه آرامش خودتان به سمت مسیری ناشناخته گام بردارید: «این همان دلیلی بود که من به خاطرش به «نشویل» آمدم. نه برای این که کنار مشاهیر شام بخورم، بلکه به خاطر هیجانات و ناشناخته بودن این که اگر از نقطه‌ی امنم خارج شوم، چه چیزهایی در انتظارم است. برداشت اشتباه نکن از حرف‌هایم، من عاشق جایی‌ام که در آن بزرگ شدم - میشیگان جای زیبایی است و جایی خواهد بود که همیشه برای من حکم خانه را خواهد داشت. نقطه‌ی امن من است. با این که دلایلی وجود دارند که به خاطرشان جایی ساکن شوم، در عین حال دلایلی برای ترک کردن هم هستند.»

نویسنده صحبت‌های خود را در این موضوع ادامه می‌دهد تا می‌رسد به اینجا که می‌نویسد: «سرت را درد نیاورم، اگر هیچ وقت به خودم بله نمی‌گفتم و به نشویل نمی‌آمدم، الان اینجا نبودم، و این کتاب را نمی‌نوشتم که تو را ترغیب کنم تا به دنبال رؤیاهای بزرگت بروی. خیلی دور از ذهن و دراماتیک به نظر می‌رسد، اما این‌ها همه ثابت می‌کنند که تنها چیزی که نیاز داری یک تصمیم است. کل زندگی‌ات از این رو به آن رو می‌شود، چون تو، در آن لحظه‌ی کوتاه و شجاعانه، تصمیم گرفتی که به جای ترس، هیجان را انتخاب کنی - و قبل از آن که حس کنی «آماده» هستی پریدی.»

درباره نویسنده کتاب از حالا به بعد قوی تر باش

استفانی باندا با ایجاد محتواهای الهام‌بخشی که از طریق ویدیوهای YouTube، رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ و رویدادهای زنده انگیزشی به اشتراک می‌گذارد، یک جامعه آنلاین از زنان همفکر ایجاد کرده است. او پس از فارغ‌التحصیلی از کالج، مستقیماً وارد زندگی کارمندی شد اما به‌سرعت متوجه شد که گذراندن 40 ساعت در هفته روی یک صندلی، آن هم برای رویای دیگران، برای او مناسب نیست. او سعی دارد در آثار خود بخش‌هایی از زندگی که اکثر ما از  رسانه‌های اجتماعی پنهان می‌کنیم را نشان دهد و در نظر گرفتن واقعیت‌ها را در اولویت قرار می‌دهد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «از حالا به بعد قوی تر باش»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.