جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

فروش تنها راه بقا

قیمت:
184,000 تومان
مشخصات کتاب فروش تنها راه بقا
کشور مبدا
تعداد صفحات
233 صفحه
شابک
9786226650458
سال خلق اثر
1387
سال انتشار
1387
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
4
این کتاب در یک نگاه

کتاب «فروش؛ تنها راه بقا/ اگر ایده یا محصول‌تان را نفروشید، کلاه‌تان پس معرکه است!» اثر شگفت‌انگیز دیگری از گرنت کاردون، نویسنده‌­ی پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است. «فروش؛ تنها راه بقا» کتابی در زمینه‌­ی مدیریت کسب‌وکار است که  با ترجمه‌­ی سلیس و روان شایان تقی‌نژاد به فارسی برگردانده شده و توسط انتشارات آموخته منتشر شده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب فروش تنها راه بقا

گرنت کاردون با سال‌ها تجربه‌ فروش، مشاوره و آموزش در کتاب «فروش؛ تنها راه بقا» رازهایی اسرارآمیز درباره¬ی‌ فروش و قوانینی طلایی، برای بازاریابی صحیح و مطلوب را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. او با ترسیم فوت‌و‌فن فروش در هر کسب‌وکاری، مهم‌ترین عامل فروش را قبولاندن خودتان به دیگران معرفی کرده و این روش را راه‌گشای بسیاری از مشکلات می‌داند. کتابی ارزشمند، همراه با ایده‌های ناب، محتوای مفید و کاربردی که دیدتان را به دنیای فروش تغییر می‌دهد.

کتابی درباره‌‌ی مردم و زندگی که با بیان استراتژی‌ها و روش‌های خاص نویسنده و نگرش نوین، باورهای رایج و سوءظن‌های مطرح در زمینه‌ فروش و فروشندگان را کنار زده و عنصر فروش را امری حیاتی در زندگی مطرح می‌کند.

«فروش؛ تنها راه بقا» کتابی مناسب برای مدیران فروش، شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است، که با زبانی ساده  در ۲۲ فصل به‌نگارش درآمده و مفاهیمی چون: «فروش، سبکی از زندگی/ فروشندگان دنیا را پیش می‌برند/ پول خریدارتان/ جادوی توافق/ اعتماد/ پیله کردن به مشتری/ پایگاه قدرت/ زمان/ طرز برخورد/ نکات آموزش فروش/ در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید و...» را مورد بررسی قرار می‌دهد. کاردون با طرح پرسش‌هایی تأمل‌برانگیز در پایان هر فصل، خواننده را به‌خوبی با خود درگیر و همراه کرده و او را به تفکر وا می‌دارد و در عملی کردن آموزه‌های این کتاب نقشی مؤثر دارد؛ پرسش‌هایی که فروش را هنری قابل ستایش و یکی از جذاب‌ترین اهداف زندگی معرفی می‌کنند.

نظر خوانندگان سراسر دنیا درباره‌ی کتاب فروش؛ تنها راه بقا چیست؟

آثار گرنت کاردون همواره در سراسر جهان با استقبال بالایی همراه بوده است. «فروش؛ تنها راه بقا» یکی دیگر از آثار تحسین‌برانگیز این نویسنده است که توجه بسیاری از خوانندگان ایرانی را نیز به خود معطوف داشته است.

غزل قلی‌زاده این کتاب را اثری فنی و انگیزشی همراه با ریزوبم‌ها و نکات آموزشی مؤثر در زمینه‌‌ی فروش معرفی می‌کند. از سوی دیگر بسیاری از نویسندگان و مدیران مطرح فروش در سراسر دنیا این کتاب را اثری درخشان، مبتکرانه و سرشار از بصیرت می‌دانند. منتقدان آمازون بر این باورند که کاردون استادی قادر و روایت‌گری ماهر در بیان مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مفاهیم فروش است. این کتاب اثری عالی برای درک اصول اولیه‌ فروش در دنیای مدرن، همراه با روش‌ها و توصیه‌هایی بی‌نظیر برای بهبود زندگی، فارغ از شغل و حرفه‌ افراد است.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

گرنت کاردون متقاعد کردن دیگران برای حمایت از ایده‌ها و نظراتتان را برگ برنده‌ی موفقیت معرفی می‌کند، از نظر او:«یک فروشنده همیشه از مشتری‌اش تصمیمی دریافت می‌کند.؛ همیشه! تصمیم گرفته‌اند درباره‌اش فکر کنند و شما کاری کرده‌اید که چنین کاری کنند. راضی‌شان کرده‌اید که به خانه بروند و به آن فکر کنند. تصمیم گرفته‌اند محصول را به هیئت‌مدیره معرفی کنند. همه‌اش به¬خاطر شماست! زمانی که خریدار به فروشنده یا چیزی درباره‌ی ارائه اعتماد ندارد، با تصمیم‌گیری برای خرید نکردن، زمان مورد نیاز خود را به این چرخه اضافه می‌کند. حتی اگر بتوانید معامله را جوش دهید، عنصر کنترل‌نشده‌ی ‌بی‌اعتمادی همیشه تضمینی برای مشکلات آتی در زمینه‌ی تحویل محصول وخدمت‌رسانی به خریدار است. زمانی که فروشنده اتفاق‌های درون ذهن مشتری را درک می‌کند، وارد حیطه‌ای شده که فقط فردی حرفه‌ای به کاوش آن می‌رود. تفکرات بیان‌نشده‌ی مشتری حیطه‌ای جالب‌اند و در چنین حالتی، دیگر در حال نگاه کردن به حرف‌های خریدار نیستید. در حال نگاه کردن به چیزهایی هستید که نگفته است. در حال نگاه کردن به اتفاق‌های ‌پسِ پرده‌ی ذهن مشتری هستید. زمانی که فروشنده حاضر است به چنین جایی برود، این همان جایی است که از یک نقاش معمولی به هنرمندی چیره‌دست تبدیل می‌شود! تمام مطالعات بیست‌وپنج سال گذشته‌ام درباره‌ی فروش مربوط به ذهن مشتری و نه فقط پول او بوده است.»

فروش هنری کاربردی و ارزشمند در دنیای امروز است:«فروش بر تمام افراد این کره‌ی خاکی تأثیرگذار است. توانایی یا ناتوانایی‌تان برای فروش، ترغیب، مذاکره و متقاعد کردن دیگران برتمام جنبه‌های زندگی‌تان تأثیرگذار است و مشخص می‌کند تا چه اندازه می‌توانید جان سالم به‌در ببرید. اهمیتی ندارد عنوان و جایگاه‌تان در زندگی چیست، یا در تیم یا شرکت‌تان چه نقشی دارید، در هر صورت به نقطه‌ای می رسید که باید دیگران را درباره‌ی موضوعی متقاعد کنید. همه فروشنده‌اند؛ استثنایی وجود ندارد. فروش فقط یک شغل یا حرفه نیست، فروش برای رفاه و بقای هر فرد زنده‌ای ضروری است. توانایی‌تان برای داشتن عملکردی خوب در زندگی، وابسته به توانایی‌تان برای فروش باورهای‌تان به دیگران است. باید نحوه‌ی مذاکره و جلب موافقت دیگران را بلد باشید. توانایی این‌که دیگران دوست‌تان داشته باشند، با شما کار کنند و بخواهند راضی‌تان کنند، تعیین می‌کند تا چه اندازه می‌توانید جان سالم به‌در ببرید. فروش فقط یک شغل نیست، فروش یک سبک زندگی است.»

درباره نویسنده کتاب فروش تنها راه بقا

گرنت کاردون کارشناس بین‌المللی فروش، مدرس فروش، سخنران انگیزشی و از نویسندگان کتاب‌های پرفروش مجله‌ی نیویورک‌تایمز است. او به‌دلیل برنامه‌های اختصاصی فروشی که برای سازمان‌های کوچک و بزرگ داشته، معروف شده است. کاردون توانسته بر روی صدها هزار سازمان و فرد در سراسر جهان تأثیر بگذارد. ۵۰۰ شرکت برتر به انتخاب فورچن، کارآفرین، سازمان‌های ناسودبر و افراد مختلف از روش‌ها و راهکارهای  او برای افزایش اثربخشی و ارزش‌شان در بازار استفاده کرده‌اند.

گرنت کاردون بیش از ۲۵ سال است که برای مخاطبانی از سراسر جهان درباره‌ فروش، موفقیت، مسائل مالی، املاک و انگیزه صحبت می‌کند. انرژی پویا و انتقال سریع مطالب همراه با شوخ‌طبعی، مخاطبان را سرگرم و شیفته‌ صحبت‌های او نگه می‌دارد. ارزش املاک او بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است. از دیگر آثار قابل تحسین این نویسنده می‌توان: «هفت راز بزرگ فروش»، «سبک ثروت» و «درآمد میلیونی در کسب‌وکار» را نام برد.


 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «فروش تنها راه بقا»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.