جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

شجاعت

قیمت:
204,000 تومان
مشخصات کتاب شجاعت
کشور مبدا
تعداد صفحات
229 صفحه
شابک
9786006268149
سال خلق اثر
1391
سال انتشار
1391
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
16
این کتاب در یک نگاه

کتاب شجاعت: موثرترین و عمیق‌ترین راهکارهای افزایش اعتمادبه‌نفس، نوشته‌ی دبی فورد، یک اثر غیرداستانی با درون‌مایه‌ی روانشناسی و خودیاری است. کتاب شجاعت که از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز به شمار می‌رود، به زبان انگلیسی نوشته شده اما به سایر زبان‌های زنده دنیا مانند فنلاندی، آلمانی، اسپانیایی و پرتغالی نیز ترجمه شده است. کتاب شجاعت توسط ناهید سپهرپور به زبان فارسی ترجمه شده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب شجاعت

کتاب شجاعت: موثرترین و عمیق‌ترین راهکارهای افزایش اعتمادبه‌نفس، نوشته‌ی دبی فورد، یک اثر غیرداستانی با درون‌مایه‌ی روانشناسی و خودیاری است. کتاب شجاعت که از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز به شمار می‌رود، به زبان انگلیسی نوشته شده اما به سایر زبان‌های زنده دنیا مانند فنلاندی، آلمانی، اسپانیایی و پرتغالی نیز ترجمه شده است. کتاب شجاعت توسط ناهید سپهرپور به زبان فارسی ترجمه شده است. دبی فورد در کتاب شجاعت با بهره‌گیری از تجارب چندین ساله‌ی خود در زمینه آموزش معنوی و ارائه‌ راهکارهایی آزموده‌شده، به مخاطب کمک می‌کند تا با چیرگی بر ترس‌هایش، اعتمادبه‌نفس لازم برای انجام کارها را پیدا کند. او به خواننده می‌آموزد که چگونه نقاط ضعفش را بپذیرد و به رشد شخصی و خودشکوفایی برسد. مهم نیست که برای اولین بار به سراغ آثار دبی فورد می‌روید یا نوشته‌های قبلی او را خوانده‌اید، در هر صورت کتاب شجاعت می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند و قدرت‌های بالقوه‌تان را به فعل درآورد.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب شجاعت چیست؟

«این کتاب را فقط زمانی بخوانید که آماده برای تغییر زندگی‌تان هستید. به قدری تحت تاثیر این کتاب قرار گرفتم که هم‌اکنون برای بار دوم مشغول خواندن آن هستم. دبی فورد مطالب شگفت‌انگیز زیادی در کتابش نوشته است که باعث می‌شود برای لحظاتی خواندن را متوقف کنم و به فکر فرو بروم. به خاطر این قدرت و محتوای کتاب است که هر بار به سراغ آن می‌روم، تنها یک فصل را می‌خوانم. هر گاه که احساس کنم به خودم شک و تردید دارم و نمی‌دانم با زندگی‌ام چه کنم، کتاب شجاعت را از نو می‌خوانم!» این نظری بود که جنیفر دان، یکی از خوانندگان کتاب از ایالات متحده آمریکا، نوشته است. بیو هیچینز، خواننده 73 ساله کتاب، نظر خود را درباره‌ی کتاب شجاعت این‌گونه بیان کرده است: «نوشته‌های دبی فورد جذاب، گیرا و خواندنی است اما باید توجه داشته باشید که باید با نظم و پشتکار تمرینات کتاب را انجام بدهید تا نتیجه مطلوب را بگیرید. در هر فصل کتاب، نمونه‌هایی از زندگی واقعی آورده شده است که مرتبط با موضوع فصل هستند. این نمونه‌ها به مخاطب کمک می‌کنند تا او هم روند خودشکوفایی را آغاز کند و بداند که می‌تواند در این مسیر موفق شود... پیام اصلی کتاب این است: خودتان را آن‌گونه که هستید، دوست داشته باشید!» «من افتخار این را داشتم تا بر سر یکی از سخنرانی‌های خانم فورد حاضر باشم. او با انرژی بسیاری صحبت کرده و تمام توجه مخاطب را به خودش جلب می‌کند. بعد از سخنرانی او بود که تصمیم گرفتم به سراغ آخرین کتابش یعنی شجاعت بروم و آن را بخوانم. این کتاب با لحنی شفاف و صریح نوشته شده و تمرینات خوبی دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید شخصیت خود را رشد دهید. از خواندن کتاب لذت بردم و فکر می‌کنم تمرینات و تکنیک‌های کتاب یکی از ویژگی‌های خوب آن هستند.» این نظری بود که دونا، خواننده انگلیسی زبان کتاب، داده است.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

دبی فورد در بخشی از کتاب، به دوران کودکی خودش و اینکه چگونه با کارهای کوچک اعتمادبه‌نفس می‌گرفت، اشاره کرده است: «ما برحسب ‌تصادف، رو‌به‌روی یک مغازه خواربارفروشی در ایالت فلوریدا زندگی می‌کردیم. آنجا برای من شهری کوچک و کسالت‌آور بود و تفریحم این شده بود که به کیف پول پدر و مادرم سری بزنم، چند دلاری کش بروم و سپس به‌‌سرعت به آن‌ طرف خیابان بدوم تا یک کیک شکلاتی و نوشابه بخرم. همیشه این کار، حالم را خوب می‌کرد. شکر نشاط‌آور بود؛ می‌توانست دل‌شوره‌ام را آرام کند و من را در وضعیتی آرام‌تر قرار دهد. پس از چندتکه کیک و یک جرعه نوشابه احساس می‌کردم دوست‌داشتنی و تقریبا شکست‌ناپذیر هستم. حداکثر پنج دقیقه طول می‌کشید تا از ترسم خارج و به احساس توانمندی و اطمینان وارد شوم.» در قسمت دیگری از کتاب، گفته شده است که ما چگونه از کودکانی جسور، به بزرگسالانی ترسو تبدیل شدیم: «در کودکى، احتمالا دوست داشتید چیزهاى جدید را امتحان کنید، از میله‌ها آویزان مى‌شدید، اشیاى ناشناخته جمع مى‌کردید، از درختان بالا مى‌رفتید، ساعت‌ها به تماشاى حشرات مى‌نشستید یا اینکه بى‌اختیار آواز مى‌خواندید و مى‌رقصیدید. بعد چیزى اتفاق افتاد... تحت‌تأثیر حرف‌هاى دیگران، به خودمان اجازه داده‌ایم به فضاى کوچک خویشتن ترسویمان بازگردیم. احتمالا در واکنش به این رویداد، خود را به فردى قربانى، وابسته و یا کسى که تمام هم‌وغمش جلب رضایت مردم است، تبدیل شدیم... در این میان، قدرتى که از آگاهى شهودى و هوش عاطفى‌مان سرچشمه مى‌گیرد، به کلى نیست و نابود شده است.» در سراسر کتاب شجاعت می‌توانید جملات قصار و پرمعنایی را بیابید. برای نمونه به این موارد توجه کنید: «باید کاری را انجام دهی که فکر می‌کنی نمی‌توانی انجامش دهی»، «ندای شجاعت، آینده‌ی جدید، بزرگی و عظمت زمانی به گوش می‌رسد که هر فعالیت دیگری را متوقف کنیم» و «وقتی افراد می‌توانند از کنارت بروند، بگذار بروند. تقدیر تو هرگز به کسی که ترکت کرده، گره نخورده است.»

درباره نویسنده کتاب شجاعت

دبی فورد نویسنده، معلم و سخنران آمریکایی در زمینه خودیاری، زاده سال 1955 میلادی است. او که فارغ‌التحصیل رشته روانشانسی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه جان.اف.کندی است، اولین کتابش را با نام «نیمه تاریک وجود» نوشت که از قضا موفق‌ترین نوشته‌ی او هم بود. این کتاب بعد از انتشار، به بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی راه یافت و به مدت چندین هفته در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بود. از سایر آثار دبی فورد می‌توان به کتاب‌های «اثر سایه»، «راز سایه»، «چگونه خود باعظمتی بسازیم»، «جوجه اردک زشت درون»، «آسمان پرستاره‌ی وجود»، «طلاق معنوی» و شجاعت اشاره کرد. دبی فورد در 57 سالگی به دلیل وخامت بیماری سرطان خود، از دنیا رفت.
برای مشاهده موارد مرتبط به دسته‌بندی خرید کتاب روانشناسی مراجعه کنید. 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «شجاعت»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.