جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

چگونه تاثیرگذار باشیم

قیمت:
75,000 تومان
مشخصات کتاب چگونه تاثیرگذار باشیم
کشور مبدا
تعداد صفحات
192 صفحه
شابک
9786229558775
سال خلق اثر
1399
سال انتشار
1399
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

چگونه تأثیرگذار باشیم نوشته مارتین بیرگگور و کاسمینا پوپا یکی از پرطرفدارترین آثار در مورد رهبری و تأثیرگذاری است. چگونه تأثیرگذار باشیم با ترجمه‌ی صنوبر رضاخانی می‌تواند به هر کسی در هر جایگاهی کمک کند تا رهبری و تأثیرگذاری را یاد بگیرد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب چگونه تاثیرگذار باشیم

نویسندگان کتاب چگونه تأثیرگذار باشیم با ساده‌ترین لحن ممکن به خوانندگان می‌گویند افراد مقتدر، تأثیرگذار و رهبر، از بدو تولد با این ویژگی‌ها متولد نشده‌اند. توانایی رهبری اکتسابی است و می‌توانید با یادگیری برخی از مهارت‌ها شما هم یک رهبر باشید و روی اطرافیان تأثیر بگذارید. تاکنون کتاب‌ها و دوره‌های زیادی در مورد فنون رهبری منتشر شده است، اما این کتاب به شما کمک می‌کند گام‌به‌گام رهبر درون‌تان را پیدا کنید و به کار بگیرید.

نویسندگان همچنین در انتهای هر فصل پیشنهادها و تمرین‌هایی برای بهبود ویژگی‌های رهبری در افراد ارائه داده‌اند که مخاطب می‌تواند با به‌کارگیری آن‌ها فرد تأثیرگذارتر و موفق‌تری باشد. کتاب شامل بخش‌های «یک: شما (آیا چیزی هست که به راستی برایتان مهم باشد؟ به جسمتان اهمیت دهید، به کنجکاوی خود میدان دهید، هماهنگی با طبیعت را با رهبری خود توام کنید)»؛ دو: «شما + دیگران (استاد هنر برقراری ارتباط شوید، خط قرمزهای خود را معین کنید، تصمیم گرفتن ورزشی است گروهی، میل خود را به نوع دوستی تقویت کنید)» و سه: «سایه (رهبری در بحران، سلام بر تردید، شکست‌های خود را دو برابر کنید، و در باب نفس و افسون درخشش)» است.

نظر خوانندگان درباره کتاب چگونه تأثیرگذار باشیم چیست؟

خوانندگان نظرات مثبتی درباره‌ی کتاب چگونه تأثیرگذار باشیم اظهار کرده‌اند؛ یکی از خوانندگان در مورد تأثیر کتاب در مسیر کاری و زندگی نوشته است: «با مطالعه‌ی این کتاب احساس کردم یک نقشه‌ی راه به من داده شده تا بتوانم مسیر هدایت درونی را طی کنم و مسئولیت و مراقبت را یاد بگیرم. کتاب علاوه بر کمک به مسائل کاری کمک می‌کند انسان‌های بهتری باشیم.»

خواننده‌ی دیگری در مورد نکات جدید این اثر نسبت به کتاب‌های پرشمار رهبری نوشته است: «کتابی بسیار عالی شامل بینشی جدید و منحصربه‌فرد. حتی اگر هزاران کتاب در مورد رهبری خوانده‌اید، باز هم این کتاب را بخوانید.»

یکی دیگر از نقاط مثبت کتاب از دید خوانندگان، لحن ساده و روان آن است: «کتابی روان، سریع و آسان که همان‌طور که در عنوان وعده می‌دهد، به شما یاد می‌دهد تأثیرگذار باشید.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

نویسندگان در این اثر اول به اهمیت رهبری اشاره دارند؛ تفاوتی ندارد شغل‌تان چیست یا چه جایگاهی دارید، در هر صورت باید فنون رهبری و تأثیرگذاری را بدانید. در جایی از کتاب می‌خوانیم: «مهم‌ نیست کارتان ساخت قطعات کامپیوتر، فروش کتاب، ساخت خانه یا طراحی هواپیما باشد؛ کلید موفقیت، درک دیگران است. اگر نمی‌توانید ضمن درک دیگران در کنارشان کار کنید، هرگز نمی‌توانید موفق شوید و در نتیجه نمی‌توانید فردی تأثیرگذار باشید. توانایی درک دیگران یکی از بهترین دارایی‌هایی است که فرد می‌تواند صاحب آن شود؛ این توانایی نه‌تنها در حوزه‌ی کاری بلکه در زندگی شما نیز تأثیر مثبتی می‌گذارد.»

آن‌ها همچنین نقش رفتار و تأثیر احساسات را بر طرف مقابل شرح می‌دهند و در این باره می‌نویسند: «من آموخته‌ام که مردم حرف‌های شما را فراموش می‌کنند، کاری را که انجام داده‌اید فراموش می‌کنند اما هرگز احساسی را که در آن‌ها برانگیخته‌اید فراموش نخواهند کرد.»

نویسندگان راهکارهایی هم برای توسعه‌ی دیدگاه ارائه می‌دهند؛ جایی از کتاب می‌خوانیم: «اگر شوخ‌طبعی روش شما نیست، راه خوب دیگری هم وجود دارد: به شکست‌های خود از چشم یک فیلسوف نگاه کنید.» راهکارهای آن‌ها شامل پیشنهادهایی برای مواجهه‌ی درست با شکست نیز می‌شود: «پس از شکست و آموختن آن از خود بپرسید: از همین نقطه‌ای که ایستاده‌ام، قدم مطلوب بعدی چیست؟ و بعد برنامه‌ای بریزید و واقع‌بینانه و مشخص اقدام کنید.»

درباره نویسنده کتاب چگونه تاثیرگذار باشیم

هر دو نویسنده در کارهای خود موفقیت‌های متعددی کسب کرده‌اند؛ مارتین بیرگگور بنیان‌گذار یک مؤسسه‌ی بزرگ شامل ۸ استارت‌آپ است که در شهرهای مختلف نمایندگی دارد و با کسب درآمد نجومی یکی از معروف‌ترین مؤسسه‌ها به شمار می‌آید. بیرگگور اولین تجارتش را در ۱۸ سالگی تجربه کرد و بعد از آن به امتحان کردن حوزه‌های مختلف پرداخت.

او در این کتاب دیدگاه جدیدی نسبت به موفقیت ارائه داد و ثابت کرد برای موفقیت لازم نیست تمام تفریحات‌تان را فدا کنید. کاسمینا پوپا هم کارآفرین و مؤسس یک شرکت موفق است. او تأثیر زیادی در موفقیت شرکتش داشت و توانست با ترفندهای رهبری به موفقیت‌های مختلفی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: 8 کتاب بیوگرافی درباره‌ رهبران بزرگ کسب و کار

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «چگونه تاثیرگذار باشیم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.