جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

قانون ‏توانگری‏

قیمت:
150,000 تومان
مشخصات کتاب قانون ‏توانگری‏
کشور مبدا
تعداد صفحات
345 صفحه
شابک
9789643280840
سال خلق اثر
1341
سال انتشار
1341
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
58
این کتاب در یک نگاه
کتاب «قانون توانگری»، نوشته کاترین پاندر، یک اثر غیرداستانی با درون‌مایه خودیاری و معنویت است. کاترین پاندر در این کتاب با لحنی صمیمانه‌ در مورد رازهای زندگی نوشته است؛ رازهایی که می‌توانند منجر به سلامتی، خوشبختی و آرامش درون شوند. وی جهت غلبه بر دشواری‌های زندگی و دستیابی به خوشبختی با استفاده از قدرت الهی، توصیه‌هایی کاربردی به مخاطب آموزش می‌دهد و ماجراهایی از دنیای واقعی را تعریف می‌کند تا شک و تردید افراد مردد را برطرف سازد.
بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب قانون ‏توانگری‏

کاترین پاندر در کتاب «قانون توانگری»، چیزی فراتر از تفکر مثبت را به مخاطب ارائه می‌کند؛ آن هم تفکر کامیابی! در این کتاب در می‌یابید که چگونه کامیاب فکر کنید و این شیوه‌ی نگرش چه دستاوردی برای‌تان خواهد داشت. کتاب «قانون توانگری» به زبان انگلیسی نگاشته شده اما با کوشش گیتی خوشدل به زبان شیرین فارسی نیز ترجمه شده است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب قانون توانگری چیست؟

«سال‌ها پیش از آنکه راندا برن با کتاب «راز»، قانون جذب را به دنیا معرفی کند، من به صورت اتفاقی با این کتاب آشنا شدم. اگرچه محتوای کتاب در مورد کامیابی مالی است اما من با استفاده از مطالب آن توانستم تمرکزم را بر روی سلامت جسمی و ذهنی خودم قرار دهم. ارزش این کتاب مانند طلا است. آن را حتما بخوانید.» این نظر دنیل تیلور از استرالیا بوده است.

پراکاش، یکی از خوانندگان کتاب از کشور هندوستان، نظر خود را درباره‌ی کتاب این گونه بیان کرده است: «اگر شک و تردیدی در این دارید که خالق شما خوشبختی‌تان را نمی‌خواهد، این کتاب را بخوانید. کاترین پاندر تاکنون کتاب‌های فوق‌العاده زیادی تالیف کرده است. اما در این کتاب شما با مسائل مالی و دیدگاه تازه‌ای در این زمینه آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه به ثروت برسید. درست است که محتوای کتاب شباهت‌هایی به فیلم «راز» دارد اما بدانید که این اثر مدت‌ها قبل از انتشار فیلم، نوشته شده است.»

«من عاشق کتاب «قانون توانگری» هستم. این کتاب زندگی من را تغییر داده و آن را بهتر کرده است. کاترین برای من مسائل زیادی را روشن کرد. یکی از دستورعمل‌های کتاب آن بود که خودتان را در یک سال آینده ببینید و تمام اهداف و آرزو‌های‌تان را در برای این یک سال بنویسد. جالب است که به همه اهدافم رسیدم! هرگاه که احساس کنم افکار منفی ذهنم را احاطه کرده است، به سراغ این کتاب می‌روم. مطالعه آن باعث می‌شود تا مثبت‌اندیشی را دوباره بیاموزم.» این نظر لارن، خواننده انگلیسی زبان کتاب، درباره‌ی «قانون توانگری» بود.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

کاترین پاندر در کتاب خود به موضوع فقر و تنگدستی پرداخته و تلاش کرده است تا باورهای غلط پیرامون این موضوع را تصحیح کند. به این بخش از کتاب توجه کنید: «پزشکی را می‌شناسم که می‌گوید اگر مشکلات مالی نبود، مطب او همیشه خالی می‌ماند. زیرا بیشتر مردم به علت نگرانی، فشار و تنش مالی بیمار می‌شوند. او می‌گوید اغلب بیمارستان‌های روانی پر از بیمارانی است که سال‌ها زیرِ فشار مالی بوده‌اند و این تنش، ذهن و جسم آن‌ها را از کار انداخته است. چنین برآورد کرده‌اند که نُه دهم بیماری‌های انسان، ناشی از فشار، محنت و نکبت زاییده از فقر است. بیایید این اندیشه را که فقر از فضایل است، کنار بگذاریم. فقر گناهی معمول و مشترک است. اگر با تنگنا و تنگدستی زیسته‌اید، در تباهی به سر برده‌اید.»

در قسمتی از کتاب درباره تفکر کامیابی توضیح داده شده است که چگونه باعث خوشبختی می‌شود: «همه ما چون مغناطیس هستیم و در مقام مغناطیس لازم نیست کامیابی و توانگری را به زور به سوی خود بکشانید. می‌توانید به جای پرسه زدن در پریشانی، فشار، انتقاد، اضطراب، افسردگی، عدم بخشایش و حس تملک که همه گونه بدبختی، مشکل و شکست را به خود جذب می‌کند، آن جایگاه ذهنی وجدآمیز، امید و انتظار توانگرانه را در خود بیافرینید که همه موهبت‌های نیکوی عالم را شتابان به سوی شما می‌کشاند.»

کاترین پاندر در قسمتی از کتاب توضیح می‌دهد که «قانون توانگری» چگونه کار می‌کند و شامل چه مراحلی است. به این بخش از کتاب توجه کنید: «قانون توانگری شامل 3 مرحله اساسی است. اولین مرحله آن است که برنامه داشته باشید. آرزوها و اهداف خود را همراه با برنامه‌ی رسیدن به آن‌ها را روی کاغذ بنویسید و آن را به طور مدام برای خودتان تکرار کنید. دومین مرحله آن است که در ذهن‌تان تصور کنید که برنامه‌تان را انجام داده‌اید. در سومین مرحله باید همیشه مطمئن شوید که برنامه و اهداف را به طور کامل دنبال می‌کنید و آن را به پایان می‌رسانید.»

درباره نویسنده کتاب قانون توانگری

کاترین پاندر، کشیش و نویسنده آمریکایی، متولد سال 1927 میلادی در آمریکا است. او که در مدارس دینی تحصل نموده، کلیسای یونیتی را بنیان‌گذاری کرده است. وی اولین کتاب خود را در سال 1960 میلادی با نام «قانون توانگری» نوشت که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. غالب آثار کاترین پاندر در زمینه معنویت و خودیاری هستند. از سایر آثار مشهور او می‌توان به «قدرت دعا»، «شهامت موفق شدن»، «رهایی از استرس»، «از دولت عشق»، «شور هستی»، «قانون شفا» و «چشم دل بگشا» اشاره کرد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «قانون ‏توانگری‏»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.