جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

باهوش تر سریع تر بهتر

قیمت:
288,000 تومان
مشخصات کتاب باهوش تر سریع تر بهتر
کشور مبدا
تعداد صفحات
281 صفحه
شابک
9786226650441
سال خلق اثر
1401
سال انتشار
1401
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر: رمز و رازهای بهره‌وری در زندگی و کسب‌وکار، نوشته‌ی چارلز دوهیگ، یک اثر غیرداستانی با درون‌مایه‌ی روانشناسی و خودیاری است. کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر که جزو لیست پرفروش‌ترین نوشته‌های نیویورک تایمز بوده، نامزد یکی از بهترین کتاب‌های غیرداستانی در سال 2016 میلادی در وب‌سایت گودریدز شده است. این کتاب که به زبان انگلیسی نوشته شده، به سایر زبان‌های زنده دنیا از جمله روسی، لهستانی، چینی، اسپانیایی، آلمانی، اوکراینی، اندونزیایی، اسلواکی، کره‌ای، عبری و ترکی نیز ترجمه شده است. کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر توسط حسین خدادادی به زبان فارسی ترجمه شده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب باهوش تر سریع تر بهتر

کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر: رمز و رازهای بهره‌وری در زندگی و کسب‌وکار، نوشته‌ی چارلز دوهیگ، یک اثر غیرداستانی با درون‌مایه‌ی روانشناسی و خودیاری است. کتاب «باهوش‌تر سریع‌تر بهتر» که جزو لیست پرفروش‌ترین نوشته‌های نیویورک تایمز بوده، نامزد یکی از بهترین کتاب‌های غیرداستانی در سال 2016 میلادی در وب‌سایت گودریدز شده است. این کتاب که به زبان انگلیسی نوشته شده، به سایر زبان‌های زنده دنیا از جمله روسی، لهستانی، چینی، اسپانیایی، آلمانی، اوکراینی، اندونزیایی، اسلواکی، کره‌ای، عبری و ترکی نیز ترجمه شده است. کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر توسط حسین خدادادی به زبان فارسی ترجمه شده است. چارلز دوهیگ در کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر به مخاطب نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند کارهایش را با بهره‌وری بیشتری انجام دهد. او برای توضیح دلایل موفقیت افراد سرشناس و کمپانی‌های بزرگ 8 نکته کلیدی، از انگیزه و هدف‌گذاری گرفته تا تمرکز و تصمیم‌گیری، را برمی‌شمارد. دوهیگ با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های علمی روانشناسی و علوم اعصاب و با استفاده از تجربیات افرادی مانند مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ اقتصادی، خلبانان، ماموران اف‌بی‌آی، فرماندهان نظامی، ترانه‌نویس‌ها و سایر خبرگان زمینه‌های مختلف به بررسی دلایل بهره‌وری بالای این افراد می‌پردازد. در نهایت کتاب باهوش‌تر سریعتر بهتر به مخاطب می‌آموزد که چگونه کارها و اموراتش را به شکلی بهتر، سریع‌تر، مفیدتر و با راندمان بیشتر انجام دهد.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر چیست؟

مایکل پین، یکی از خوانندگان کتاب از اسکاتلند، نظر خود را این گونه بیان نموده است: «گاندی یک جمله جالبی دارد که می‌گوید: «خود تغییر باش» و اشاره دارد به اینکه ما باید ایده‌ها و باورهای‌مان را به مرحله عمل برسانیم. کتاب چارلز دوهیگ نیز در همین راستا نوشته شده است. او کتاب راهنمایی در اختیار ما می‌گذارد که ایده‌ها و افکار خود را به مرحله اجرا برسانیم تا نتایج دلخواهی کسب کنیم. شخصا فکر می‌کنم که هر تیم کاری و هر مدیری باید این کتاب را بخواند. اگر سرپرست شما نیز فرد حرافی است و به سخنان شما گوش نمی‌دهد، بهتر است یک نسخه از این کتاب را به او هدیه کنید. اگر هم مشغول استخدام نیرو برای شرکت نوپای‌ خودتان هستید، کتاب را بخوانید و ببینید برای استخدام، تحصیلات دانشگاهی مهم‌تر است یا دستاوردهای کاری. این کتاب به شما کمک می‌کنید تا برای اهداف و آینده‌تان یک برنامه جامع گام‌به‌گام تنظیم کنید.» «اگر «قدرت عادت» را دوست داشته‌اید، حتما عاشق این کتاب هم می‌شوید. این یک کتاب ساده و مختصر با مطالبی درباره‌ی افزایش بهره‌وری و مدیریت وقت و انرژی در زندگی است. قسمت مورد علاقه‌ی من در کتاب، درباره‌ی مصمم بودن و انگیزه داشتن است. به درستی در قسمتی از کتاب اشاره شده است که برای افزایش انگیزه، بایستی به این باور برسیم که ما کنترل اوضاع را در دست داریم. مهم نیست که چه تصمیمی می‌گیریم، مهم این است که بدانیم در کنترل هستیم. در کنار آن، ایده‌های جالب دیگری هم در کتاب بازگو شده است. مثلا در فصل آخر کتاب گفته شده است که چگونه از روش‌های علمی برای افزایش بهره‌وری استفاده کنیم. این کتاب عالی است و در کل شما را مفیدتر می‌کند!» این نظر ماریو تامیک، یکی از خوانندگان کتاب از کانادا، درباره‌ی کتاب باهوش سریع‌تر بهتر بود. بهرامو، یکی از خوانندگان انگلیسی زبان کتاب از ایالات متحده آمریکا، چنین نظری درباره‌ی کتاب داده است: «چارلز دوهیگ نقشه راهی برای رسیدن به بهره‌وری، انگیزه و کارایی بیشتر در تیم‌های کاری نوشته است. فارغ از اینکه در چه حوزه‌ای مشغول به کار هستید، اهداف‌تان چیست و در زندگی‌تان با چه مشکلاتی روبرو هستید، کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر به شما کمک می‌کند تا با بهره‌وری بیشتر و مشکلات کمتری به اهداف‌تان برسید. او برای این منظور از حقایق علمی و مثال‌های کاربردی استفاده می‌کند و نتیجه آن یک کتاب عالی در زمینه کسب‌و‌کار شده است. به نظر من باید در کتاب‌خانه‌ی هر منزلی یک نسخه از این اثر نفیس وجود داشته باشد!»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

چارلز دوهیگ در کتاب خود بر اهمیت انگیزه داشتن تاکید زیادی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه باانگیزه‌تر شویم: «کسانی که می‌توانند به خودشان انگیزه بدهند، درآمد بیشتری نسبت به همتایان‌شان کسب می‌کنند. خوشحال‌تر هستند و از خانواده، شغل و زندگی‌شان رضایت بیشتری دارند» و «عصب‌شناسانی که عملکرد انگیزه در مغز انسان را مطالعه می‌کنند، بیشتر و بیشتر متقاعد شده‌اند که دلیل از دست رفتن انگیزه‌ی افرادی مثل رابرت، این نیست که ظرفیت خودانگیزشی ندارند بلکه بی‌اشتیاقی آن‌ها ناشی از اختلال عملکرد عاطفی است.» همچنین در طول کتاب بر مفهوم کنترل اوضاع نیز تاکید بسیاری گشته و آثار مثبتی برای احساس کنترل بیان شده است: «برای آنکه خودانگیزشی را ساده‌تر بیاموزیم، باید یاد بگیریم که انتخاب‌های ما نه تنها نشانه کنترل‌مان بر اوضاع هستند بلکه ارزش‌ها و اهداف‌مان را تایید می‌کنند» و «وقتی افراد احساس کنند که کنترل اوضاع را به دست دارند، تلاش بیشتری کرده و سخت‌تر کار می‌کنند. به طور میانگین آن‌ها اعتمادبه‌نفس بیشتری دارند و بر مشکلات سریع‌تر چیره می‌شوند.»

درباره نویسنده کتاب باهوش‌تر سریع‌تر بهتر

چارلز دوهیگ نیوسنده و روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی، زاده سال 1974 میلادی است. او که فارغ‌التحصیل رشته مدیریت ارشد کسب‌وکار از دانشگاه هاوارد بوده، هم‌اکنون گزارشگر و یکی از اعضای کلیدی تحریریه‌ی نشریه‌ی نیویورک تایمز است. او مقالات و گزارش‌های مفصل در باب موفقیت کمپانی‌های بزرگ تکنولوژی از جمله شرکت اپل نوشته و به پاس زحمات و خدماتش توانسته است جایزه روزنامه‌نگاری «پولیتزر» را دریافت کرد. چارلز دوهیگ تاکنون دو کتاب به نام‌های «قدرت عادت» و باهوش‌تر سریع‌تر بهتر نوشته است.
برای مشاهده موارد مرتبط می‌توانید به دسته‌بندی خرید کتاب انگیزشی مراجعه کنید. 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «باهوش تر سریع تر بهتر»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
کتاب‌های پیشنهادی خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده‌اند
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.