جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

معجزه

قیمت:
270,000 تومان
مشخصات کتاب معجزه
کشور مبدا
تعداد صفحات
256 صفحه
شابک
9786005138603
سال انتشار
1391
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
50
این کتاب در یک نگاه

کتاب معجزه به قلم خانم راندا برن نوشته است و به شکرگزاری و معجزات شکرگزاری و تاثیرات این کار بر زندگی و روزمره انسان‌ها می‌پردازد. کتاب معجزه شامل 34 بخش است و در 28 بخش آن نویسنده به 28 تمرین روزانه و عمیق می‌پردازد که در جهت آغاز یک زندگی شکرگزارانه است .


بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «معجزه»

خلاصه کتاب معجزه

 راندا برن در این کتاب، نوید یک زندگی بهتر و با آرامش بیشتر را به ما می‌دهد و اذعان می‌دارد که انجام تمریناتش در هر شرایطی، چه شرایط سخت و ناگوار و چه شرایط آسان و خوب، زندگی ما را دچار تحولی عظیم خواهد کرد و این تحول همان وعده‌ای است که معجزه‌ شکرگزاری می‌دهد. این کتاب در سال ۲۰۰۶ به زبان انگلیسی منتشر شد و در ایران نیز توسط نشر لیوسا و با ترجمه‌ی روان و شیوای خانم نفیسه معتکف منتشر شد. این کتاب در سال 1399 به چاپ سی و هشتم رسید.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره‌ی کتاب معجزه چیست؟

الیسا در مورد این کتاب و تجربه‌ی مطالعه‌اش می‌گوید: «شکرگزاری امری طبیعی است که باید در زندگی به آن بپردازیم. آنچه خدا به ما داده است، حتی کوچکترین چیزها ارزش شکرگزاری دارد. سلامتی مهمترین نعمتی است که بابت آن باید هر روز شکرگزاری کنیم و این شکرگزاری تاثیر اصلی‌اش بر روی زندگی ماست و حس آرامشی که به ما منتقل می‌کند. این کتاب به خوبی ما را متوجه می‌کند که باید شکرگزاری را جدی بگیریم تا حال خوبی را در زندگی تجربه‌ کنیم.»

الکساندر نیز نظرش در مورد کتاب معجزه این‌گونه است: «یکی از بهترین‌ کتابهایی که تا به حال مطالعه کردم و با انجام تمام تمریناتش، معجزه‌ شکرگزاری را در زندگی‌ام مشاهده کردم و تحول بزرگی را حس کردم که قطعا تا قبل از مطالعه‌ی این کتاب از آن محروم بودم. کلماتی که در این کتاب به کار رفته از روی یک احساس و تجربه‌ی واقعی نوشته شده است که کاملا در دل و جان مخاطب رسوخ می‌کند و با تمام وجود، مخاطب را به به خواندن کتاب ترغیب می‌کند»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه‌ی خواندن باشند

پاراگرافی از کتاب به تاثیرات شکرگزاری در زندگی اینشتین می‌پردازد که در زیر می‌خوانیم: «تاریخ پر است از چهره‌های معروفی که شکرگزاری را حرفه‌ی خود قرار دادند و پیشرفت‌شان باعث شد در رده‌ی بزرگ‌ترین افرادی که تاکنون زندگی کرده‌اند، قرار بگیرند: گاندی، مادر ترزا، مارتین لوترکینگ، لئوناردو داوینچی، افلاطون، شکسپیر، ایزوپ، بلیک، امرسون، دیکنز، پروست، دکارت، نیوتون، اینشتین و بسیاری از افراد دیگر. اکتشافات علمی آلبرت اینشتین، دیدگاه ما را در مورد کائنات متحول کرد. هنگامی که درباره‌ی پیشرفت‌های تاریخی‌اش از او سوال شد، اینشتین فقط در مورد تشکر از دیگران حرف زد. یکی از بزرگترین متفکران تاریخ بشر، در یک روز بیش از صد مرتبه از سایر مردم بابت اقداماتی که انجام داده بودند، تشکر می‌کرد. پس جای تعجب است که بسیاری از راز و رمزهای زندگی برای آلبرت اینشتین آشکار شد؟ تعجبی ندارد که آلبرت اینشتین بزرگترین اکتشافات علمی تاریخ را انجام داد. او در تمام عمرش هر روز خدا را شکر می‌کرد و در عوض، انواع و اقسام نعمات الهی را دریافت می‌کرد.»

پاراگرافی دیگر از کتاب را که به تاثیر شکرگزاری در زندگی اشاره دارد، در زیر می‌خوانیم: «شکرگزاری در کل زندگی‌ات که تحت سلطه‌ی قانون کائنات است، تاثیر می‌گذارد. طبق قانون جذب که بر تمام انرژی‌های کائنات ما مسلط است، از تشکیل اتم گرفته تا حرکت سیارات، هرچیزی مشابه خود را جذب می‌کند. به دلیل قانون جذب است که سلول‌های هر موجود زنده و همچنین اجزاء هر شیئی به هم متصل است. در زندگی تو، قانون جذب در افکار و احساسات تاثیر می‌گذارد، چون آنها هم انرژی هستند، بنابراین هر فکر یا احساسی کنی، همان را به سوی خودت جذب می‌کنی.»

پاراگرافی از کتاب را که در شبکه‌های مجازی مورد توجه قرار گرفت، در زیر می‌خوانیم: «بسیاری از ما در ایام کودکی این احساس خوشایند را داشتیم که همه چیز خوب است، که هر روز وعده‌هایی هیجان انگیز به ما می‌دهد و اینکه هیچ چیزی نمی‌تواند مانع لذت بردن ما از همه‌ی موارد خارق‌العاده شود. اما همگی‌مان در طول رشد به نحوی سرخورده می‌شویم و آن شگفتی‌هایی که در ایام کودکی آن را باور داشتیم، کم‌رنگ و محو می‌شود‌. به همین دلیل است که ما به عنوان بزرگسال دوست داریم دوروبر بچه‌ها بپلکیم تا بتوانیم آن حال‌وهوایی را که آن ایام داشتیم، هرچند برای زمانی کوتاه، احساس کنیم.»

درباره‌ نویسنده کتاب معجزه

راندا برن در 12 مارس سال 1945 در ملبورن استرالیا چشم به جهان گشود. یکی از مهم‌ترین و مشهورترین آثار او فیلم مستند راز و همچنین کتاب راز است که استقبال بسیار زیادی از آن شد. راندا برن در سال 2007 توسط نشریه معروف تایم در لیست 100 فرد تاثیر گذار جهان قرار گرفت.

از کتاب‌های دیگر او که جزو کتاب‌های پرطرفدار جهان نیز هستند، می‌توان به کتاب راز هستی و کتاب قهرمان اشاره کرد. راندا برن وابستگی بسیار زیادی به پدر و مادر خود داشت و بعد از مرگ پدرش دچار افسردگی شدیدی شد و کنار آمدن با این بیماری باعث نوشته شدن کتاب پرطرفدار راز شد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «معجزه»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.