جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

عشق

قیمت:
35,000 تومان
مشخصات کتاب عشق
تعداد صفحات
98 صفحه
شابک
9789642878864
سال خلق اثر
1399
سال انتشار
1399
قطع
جیبی
جلد
نرم
نوبت چاپ
13
این کتاب در یک نگاه

کتاب «عشق» از انتشارات آمریکایی «رانینگ پرس» یکی از کتاب‌های با موضوع عشق است که شاید کمتر در مورد آن شنیده باشید. این کتاب از سخنان افراد سرشناس در مورد عشق گردآوری و توسط انتشارات Running Press منتشر شده است. کتاب «عشق» در سال 1398 توسط محمد اسماعیل فلزی ترجمه شد و در دسترس عموم قرار گرفت. این کتاب که به صورت جیبی یا مینیاتوری طراحی شده، حدودا 97 صفحه دارد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب عشق

کتاب «عشق» از انتشارات آمریکایی «رانینگ پرس» یکی از کتاب‌های با موضوع عشق است که شاید کمتر در مورد آن شنیده باشید. این کتاب از سخنان افراد سرشناس در مورد عشق گردآوری و توسط انتشارات Running Press منتشر شده است. کتاب «عشق» در سال 1398 توسط محمد اسماعیل فلزی ترجمه شد و در دسترس عموم قرار گرفت. این کتاب که به صورت جیبی یا مینیاتوری طراحی شده، حدودا 97 صفحه دارد. موضوع این اثر را می‌توان به روانشناسی عشق ربط داد. در این کتاب به تجربیات زنان و مردان بزرگ تاریخ در باب مساله‌ای که هیچ‌کس از آن گریزی ندارد یعنی عشق پرداخته شده است.
نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره «کتاب عشق» چیست؟
«این یک کتاب عاشقانه کوچک زیبا، با زیباترین صفحات و بسیاری از نقل‌قول‌ها درباره عشق است. من خواندن آن را به همه توصیه می‌کنم.» کریستینسن چنین نظری درباره کتاب عشق داشته است. دیانا سمیعی پس از خواندن کتاب عشق گفته: «نظر بسیاری از افراد بزرگ درباره عشق در این کتاب جمع‌آوری شده است. با خواندن این کتاب می‌توان دیدگاه‌های مختلفی را درباره عشق مشاهده کرد و یاد گرفت که عشق نه تنها بد نیست بلکه می‌تواند چه احساس و عواطفی را در انسان زنده کند.» پریسا محمدی از خوانندگان ایرانی این کتاب نوشته: «کتاب عالی است. علاوه بر نوشته‌های جالبش که نظر افراد مشهور درباره عشق است. کتابیست با ابعاد کوچک که به راحتی قابل حمل است.»
جملاتی از کتاب «عشق» که شاید انگیزه خواندن باشد
عشق نسخه کپی شده‌ای از یک نوع حس نیست. عشق پدیده‌ای منحصر به فرد است و هر فرد تعریف خاص خود را درباره این پدیده دارد. همانطور که در کتاب گفته شده است: «عشق در زمره‌ خصوصی‌ترین عواطف انسانی‌ست و دلیل هستی و حضور ما در جهان است. هر کدام از ما عشق را به گونه‌ای احساس و بیان می‌کنیم. هرکس در عشق به‌گونه‌ای خاص رفتار می‌کند و زوج عاشق دنیایی مختص به خود را پدید می‌آورند. با این حال همه‌ی عشاق باید شهامت ماندن در حال و هوای عشق را داشته باشند. رابطه‌ عاشقانه نوعی ادغام ماهرانه‌ دو روح است. این امر هر چند خطراتی در بردارد، لیکن در عالم هستی پدیده‌ای نیست که مانند آن قدرت معجزه ‌آسایی داشته باشد. حتی گذشت زمان هم نمی‌تواند پیوندهایی را از هم بگشاید که عشق برقرار کرده است. نقل‌قول‌هایی که در این کتاب آمده، از مردان و زنانی ا‌ست که خود عشق را تجربه کرده‌اند: از اوریپید تا النور روزولت و از رابرت برن تا دیوید بیرن. این افراد که به دلیل موفقیت‌هایشان مشهورند، با وضوح هرچه تمام‌تر عواطف برخواسته از عظمت روح خود را در این جملات ابراز می‌کنند. در این عبارت‌ها، قرن‌ها تفکر در مورد جاودانگی عشق جای گرفته است. درباره‌ اینکه گرفتار عشق شدن، درد عشق را چشیدن و راه علاج آن چگونه است. البته هر کسی در قلمرو عشق می‌تواند به مقام استادی برسد، کافی ا‌ست دل به عشق بسپارد.» عشق می‌تواند بر همه رفتارهای ما اثر بگذارد: «عشق دیدگان را سرشار از آرزوها می‌سازد، عشق برکتی سحرآمیز را به دل راه می‌دهد.» عشق تنها دلیل هستی ما در جهان است و همه افراد با وجود نوعی عشق، امیدی برای زندگی کردن دارند. «عشق ورزیدن انسانی به دیگری؛ این شاید دشوارترین وظیفه و نهایی‌ترین امتحان و برهان وجود ما باشد. کاری که سایر کارها در برابر آن چیزی جز نوعی آمادگی نیست.» عشق را می‌توان نوعی بازی دانست که هیچ‌گاه تعطیلی ندارد، در بخشی از کتاب آمده: «عشق تنها بازی است که به دلیل تاریکی تعطیل نمی‌شود.»
درباره نویسنده
رانینگ پرس شرکتی انتشاراتی است که توسط استوارت "Buz" و برادرش لارنس «لری» که معلم بودند، تأسیس شد. در سال 2017 ناشرانی چون Black Dog & Leventhal به اثری از Running Press تبدیل شدند. این شرکت انتشاراتی آمریکایی سالانه کتاب‌هایی در حوزه‌ی مطبوعات، کودکان، نوجوانان و... منتشر می‌کند. این عناوین زیر شاخه‌های گسترده‌ای را شامل می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب‌های مرتبط با آشپزی، شیوه زندگی، فرهنگ پاپ، کتاب‌های داستانی و غیرداستانی برای کودکان و حتی کتاب‌هایی به عنوان هدیه و ... اشاره کرد. کتاب عشق که توسط رانینگ پرس منتشر شده است، گزیده‌ای از نقل‌قول‌های اشخاص به نام درباره عشق است. کتاب عشق جمع احساسات و افکار افراد مشهوری همچون الیزابت بارت براونینگ، جورج سند، هنری ماتیس، دیوید بیرن و جیمز توربر درباره عشق است. خوانندگان این کتاب با طرز تفکر افراد مختلفی درباره عشق و احساسات و عواطف مربوط به آن آشنا می‌شوند. کتاب عشق از جمله کتاب‌های دوست‌داشتنی و پرفروش رانینگ پرس است که افراد آن را برای مطالعه و یا هدیه دادن به اطرافیان‌شان تهیه می‌کنند. رانینگ پرس علاوه بر کتاب عشق کتاب‌های بسیار دیگری را نیز منتشر کرده است که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به U.S. Presidents و Game of Thrones اشاره کرد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «عشق»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.