جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

سفر روح/ ‏سیری‏ در جهان‏ های‏ معنوی‏

قیمت:
129,500 تومان
مشخصات کتاب سفر روح/ ‏سیری‏ در جهان‏ های‏ معنوی‏
کشور مبدا
تعداد صفحات
344 صفحه
شابک
9789647253765
سال خلق اثر
1994
سال انتشار
1994
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
35
این کتاب در یک نگاه

کتاب «سفر روح» با عنوان فرعی «سیری در جهان‌های معنوی، دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم» توسط دکتر روانشناس مایکل نیوتن، در مورد وضعیت روح پس از مرگ، جسم و برزخ نگاشته شده است. این کتاب توسط محمود دانایی ترجمه شده و نیکو نشر آن را منتشر کرده است. کتاب «سفر روح» در اصل نتیجه‌ی چهل سال تحقیقات نویسنده بر روی کسانی است که توسط هیپنوتیزم (خواب‌درمانی) به حد فاصل مرگ و زندگی دست یافته‌اند.



گزارش‌های حیرت‌آوری توسط مایکل نیوتن از این تحقیقات ثبت و ضبط شده و ادامه‌ی شرح تحقیقات وی، در کتاب دوم مایکل نیوتن به نام «سرنوشت روح (Destiny Of Souls)» آورده شده است. این دو کتاب به بیست‌وپنج زبان مختلف ترجمه شده‌اند.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب سفر روح/ ‏سیری‏ در جهان‏ های‏ معنوی‏

 بعضی از مطالب که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده عبارت‌اند از: هدف ما در زمین، ارتباط روح و مغز، جفت روح، سفر روح بین زندگی‌ها، راهنمای روح، راه‌هایی که روح با زندگی ارتباط برقرار می‌کند و باعث آرامش او می‌شود، چرا اجسام خاصی را انتخاب می‌کنیم و... . دکتر نیوتن با بررسی و بیان این مطالب، توجه خوانندگان را به این نکته جلب می‌کند که دنیایی دیگر با معیارهایی مشخص وجود دارد که جایگاه ابدی روح است و هرکس حاصل نیات و اعمال خود را در آن درو می‌کند.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره‌ کتاب سفر روح چیست؟

نظر یکی از خوانندگان چنین بود: «در اکثر ادیان مردم اعتقاد دارند اگر امروز کار بدی انجام دهید یا در این زندگی نتیجه‌ی آن را خواهید دید یا در زندگی دیگر. با این حال به‌جز متون دینی، چیزی برای اثبات این امر وجود نداشته است. همچنین شنیده‌ایم که می‌گویند روح هرگز نمی‌میرد یا گاهی هنگام ملاقات با مردم، احساس می‎کنیم یکدیگر را از قبل می‌شناختیم. ذهن منطقی ما آنچه را که نمی‌تواند درک کند، باور ندارد. به همین خاطر این مباحث دور از دسترس و ناملموس به نظر می‌رسند؛ اما گزارشات مردم در مورد تجربیات آن‌ها بین دو زندگی در طول کتاب، این گفته‌ها را اثبات می‌کند. من همیشه احساس می‌کردم که هرکدام از ما از بودن در اینجا روی زمین هدف خاصی داریم و دیگران در کنارمان هستند تا ما را در این سفر یاری کنند. کتاب سفر روح بر اساس هیپنوتیزم‌درمانی دکتر مایکل نیوتون در طی یک دوره 10 ساله، این ایده‌ها را تقویت کرده و گسترش داده است. وقتی برای اولین بار آن را خواندم دوست داشتم این جست‌و‌جوی معنوی را تجربه کنم و در سال 2005 اولین جلسه‌ی هیپنوتیزم مابین زندگی را داشتم. این تجربه همان چیزی است که مردم آن را «تجربه نزدیک مرگ» می‌نامند.»

«به نظرم این کتاب در حقیقت بیانگر این موضوع است که ما انسان‌ها آن‌قدر زندگی‌های مختلفی را تجربه می‌کنیم تا روح‌مان به درجه‌ی تعالی برسد و هدف وجودی خودمان را به انجام برسانیم. همچنین در این کتاب 29 گزارش هیپنوتیزم از افراد مختلف با موضوع اتفاقات پس از مرگ و حوادث موثر در زندگی‌های قبلی فرد شرح داده شده. این کتاب سبک و موضوعی کاملا متفاوت نسبت به همه‌ی کتاب‌هایی داشت که خوانده بودم و علامت سوال‌های زیادی را در ذهنم به وجود آورد.» این نظر مهدیه منصوری راجع به کتاب سفر روح بود.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

جملاتی از این کتاب راجع به زندگی جاودانی را با هم می‌خوانیم: «در واقع مردن به معنای جدا شدن روح از جسم خاکی است، اما بعضی از مردم مرگ را از دست دادن نیروی حیات میپندارند. حال آن‌که قضیه کاملا برعکس است. جسم ما می‌میرد، اما انرژی جاودانی ما با نیروی روحانی و الهی آمیخته می‌شود. مرگ سیاهی نیست، روشنایی است. سوژه‌های من بعد از به یاد آوردن خاطره‌ی مرگ می‌گویند؛ آزادی جدیدی از قیود دنیایی و جسمی را کشف کرده‌اند و علاقه‌مند سفر روح خود را به محل صلح و آرامش شروع کنند.»

«ما قادر هستیم حضور تسلی‌بخش روح عزیز تازه درگذشته‌ای را به‌خصوص در حین یا بلافاصله بعد از مراسم تدفین حس کنیم. برای آن‌که روحی بتواند با تماس خود، ضربه‌ی عزا و اندوه را کاهش دهد، لازم است سعی کنید حتی برای مدت کوتاهی ذهن خود را آرامش دهید و آزاد بگذارید. در این لحظات قدرت گیرندگی احساسات ماوراء‌الطبیعه‌ی ما بیشتر آماده‌ی دریافت تماس‌های مثبت آمیخته با عشق، گذشت، امید، دلداری و حصول اطمینان از این‌که فرد مورد علاقه‌ی ما در جای خوبی به‌سر می‌برد خواهد شد.»

درباره نویسنده کتاب سفر روح

مایکل نیوتون نویسنده‌ی کتاب سفر روح، متولد سال 1931 و دارای دکترای روانشناسی مشاوره، فوق‌لیسانس هیپنوتیزم‌درمانی معتبر و عضو انجمن مشاوره آمریکاست. دکتر نیوتن طی سال‌های متمادی تکنیک‌های خود را ایجاد کرد تا تجربه‌ی هیپنوتیزم را فراتر از یادآوری خاطرات زندگی گذشته‌ی افراد و به یک تجربه‌ی معنادار روح بین دو زندگی تبدیل کند. وی به عنوان یک پیشگام در کشف رمز و رازهای مربوط به زندگی پس از مرگ، با استفاده از رگرسیون خواب‌درمانی معنوی در نظر گرفته می‌شود و اکنون به آموزش دادن متخصصان هیپنوتیزم‌درمانی پیشرفته مشغول است.

دکتر نیوتن نویسنده‌ی سه کتاب پرفروش است: «سفر روح: مطالعات موردی زندگی بین زندگی (لولین ،1994)»، کتاب «سرنوشت ارواح: مطالعات موارد جدید زندگی بین زندگی (لولین ، مه 2000)» و کتاب «زندگی بین زندگی‌ها: هیپنوتیزم‌درمانی برای رگرسیون معنوی (Llewellyn،2004)». 
 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «سفر روح/ ‏سیری‏ در جهان‏ های‏ معنوی‏»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.