جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بمانم یا بروم

قیمت:
88,000 تومان
مشخصات کتاب بمانم یا بروم
کشور مبدا
تعداد صفحات
176 صفحه
شابک
9786227044256
سال خلق اثر
2012
سال انتشار
1391
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
906
این کتاب در یک نگاه

کتاب بمانم یا بروم، نوشته بورلی استون، یک اثر غیرداستانی با درون‌مایه‌ی روانشناسی و زناشویی است. این کتاب ویژه کسانی است که در یک رابطه بوده و مردد هستند که آیا رابطه‌شان با شریک خود را ادامه دهند یا او را ترک کنند. این دوراهی می‌تواند بسیار سخت و طاقت‌فرسا باشد چراکه دائما ذهن انسان را درگیر خود می‌کند؛ ذهنی که به طور مداوم فرصت‌ها و تهدیدهای ماندن یا رفتن را بررسی می‌نماید.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب بمانم یا بروم

 متاسفانه در کمتر جایی به افراد آموزش می‌دهند که در این شرایط حساس چه باید بکنند. خوشبختانه در اینجاست که بورلی استون، روانشناس ماهر، به کمک ما می‌آید و کتابی ارائه می‌کند که در آن 6 گام برای دگرگونی زندگی توصیف شده است. شش گامی که در کتاب آمده عبارت‌اند از: اصالت داشتن، کنار آمدن با اضطراب، هدفمند کردن زندگی، مسئولیت‌پذیری، انتخاب کردن و زندگی بر اساس ارزش‌ها. بورلی استون به مخاطب کمک می‌کند تا ضمن چیره شدن بر ترس‌ها و نگرانی‌ها، با پیش گرفتن استراتژی درست، انتخابی صحیح داشته باشد و یک زندگی شاد و رضایت‌بخش را تجربه کند. کتاب بمانم یا بروم به زبان انگلیسی نوشته شده که در ایران توسط میترا نادری به زبان فارسی ترجمه شده است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب بمانم یا بروم چیست؟

مصطفی قوانلو قاجار، مدیر انتشارات شمعدونی، در یادداشتی که ابتدای نسخه ترجمه کتاب آمده، نوشته است: «تصمیم‌گیری در مورد ماندن یا رفتن یکی از مهم‌ترین و دردناک‌ترین تصمیم‌ها در زندگی ما است. روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به طور مخفیانه به این موضوع فکر می‌کنند. این درحالی است که شریک آنها احتمالا اطلاع چندانی از این تصمیم مهم ندارد.»

«این کتاب تحلیل‌هایی عمیق از شرایط و مشکلات زوج‌های مختلف ارائه می‌کند؛ وضعیت‌هایی که شاید شما هم در رابطه زناشویی خود با آن‌ها روبرو شوید. همچنین در طول کتاب، ارزیابی‌های متعددی آورده شده است که به مخاطب کمک می‌کند تا رابطه زناشویی خودتان را به طور عمیق بررسی کنید. نویسنده کتاب خواننده را نه برای ماندن و نه برای رفتن تشویق می‌کند، بلکه مخاطب را راهنمایی می‌کند تا خودش بهترین تصمیم ممکن را بر اساس شرایطی که دارد، بگیرد. این تصمیم باید به دور از هرگونه استرس، ترس و نگرانی باشد.» این نظر ایوان، خواننده بوسنی زبان کتاب، بوده است.

کلر بیر، خواننده انگلیسی‌زبان کتاب، درباره‌ی کتاب بمانم یا بروم چنین گفته است: «اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که آیا به رابطه‌تان پایان بدهید یا نه، حتما این کتاب را بخوانید. من خودم بسیار مردد بودم که چه باید بکنم و دائما با دوستانم مشورت می‌کردم تا ببینم اگر آن‌ها جای من بودند، چه می‌کردند. بسیار خوش‌شانس بودم که این کتاب را پیدا کردم. کتاب را طی یک بعدازظهر خواندم و توانستم به تصمیمی قاطع برسم. از تکنیک‌های کتاب استفاده کردم تا آرامش خودم را حفظ کرده و با اعتمادبه‌نفس با شریک زندگیم صحبت کنم.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

بورلی استون در کتاب خود، بر اهمیت ترس تاکید بسیاری می‌کند. او توضیح می‌دهد که ترس چگونه می‌تواند به ما کمک کند تا انتخاب صحیحی داشته باشیم: «نیازی نیست از من بشنوید که منشا مشکلات‌تان ترس است؛ ترس از اشتباه کردن و بدتر شدن شرایط. تا امروز، ترس بوده که مدام شما را در مسیرتان متوقف کرده است. تلاشی نمی‌کنم که هراس‌تان را کم کنم، در عوض می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه از ترس خود استفاده کنید تا باعث پیشروی‌تان شود...من می‌خواهم به شما کمک کنم که سرانجام تصمیمی بگیرید و به آن عمل کنید؛ آن هم با ترساندن بیشتر شما!»

در مقدمه کتاب به مساله تردید در روابط زناشویی اشاره شده است. بورلی توضیح داده است که افراد چگونه با شک و تردید خود و عدم تصمیم‌گیری قاطع، به زندگی‌شان ضربه می‌زنند و فرصت‌سوزی می‌کنند: «من زنان و مردان بسیاری را دیده‌ام که بخش بزرگی از خود را با ماندن در این نوع روابط از دست داده‌اند. در واقع آن‌ها نه در رابطه باقی می‌مانند و سعی می‌کنند رابطه‌شان را مطابق میل خود پیش ببرند و نه با رفتن، به کسی تبدیل می‌شوند که دل‌شان می‌خواهد.»

درباره نویسنده کتاب بمانم یا بروم

بورلی استون، یک روانشناسی متخصص بوده که یکی از پرنفوذترین شخصیت‌های جامعه پزشکی بریتانیا محسوب می‌شود. او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته روابط انسانی است. او که به مدت 25 سال به عنوان روان‌درمانگر به جامعه بشری خدمت کرده، کتاب‌های زیادی نوشته است که اغلب آن‌ها در زمینه روانشناسی و خودیاری هستند. از معروف‌ترین آثار بورلی استون می‌توان به «جنگ‌جوی درون»، «مقابله با سیاست‌های شرکت» و بمانم یا بروم اشاره کرد.

بورلی استون در رابطه با کتاب بمانم یا بروم این‌گونه توضیح داده است: «با نوشتن این کتاب تلاش داشتم تا به مخاطب کمک کنم از هرگونه دوراهی مانند انتخاب شغل؛ سبک زندگی، انتخاب رشته تحصیلی و هر نوع تصمیمی که در زندگی، او را دچار شک و تردید کرده است، نجات پیدا کند و تصمیمی درست بگیرد.»

برای مشاهده کتاب‌های روانشناسی، به صفحه خرید کتاب روانشناسی مراجعه کنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بمانم یا بروم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.