جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

بخواهید تا به شما داده شود

قیمت:
175,000 تومان
مشخصات کتاب بخواهید تا به شما داده شود
کشور مبدا
تعداد صفحات
304 صفحه
شابک
9786007133446
سال خلق اثر
2004
سال انتشار
2004
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
14
این کتاب در یک نگاه

استر هیکس و همسرش جری هیکس، نویسندگان کتاب «بخواهید و به شما داده می‌شود» (Ask and It Is Given) با ارائه‌ی راهکارهایی عملی به مخاطبان، به آن‌ها برای برآورده شدن خواسته‌هایشان کمک می‌کنند. به‌ وسیله‌ی 22 راهکار عملی که در این کتاب ارائه شده، می‌آموزیم چگونه بر روی افکار خود تسلط داشته باشیم و به ندای درون‌مان گوش فراسپاریم و همچنین یاد می‌گیریم چگونه آن‌چه را که برایمان بهتر است انجام داده و از افکار مضر دوری کنیم. کتاب پرفروشِ «بخواهید و به شما داده می‌شود» در سال 2004 منتشر شد.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب بخواهید تا به شما داده شود

«بخواهید و به شما داده می‌شود» جمع‌بندی آموزه‌های آبراهام هیکس، راهنمای معنوی درونی استر هیکس‌ است که وی ادعا دارد پس از 9 ماه مراقبه با او ارتباط برقرار کرده است. کتاب شامل دو بخش است. خواندن بخش اولِ کتاب به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چه‌کسی هستیم و چه می‌خواهیم و چگونه قدرت جاذبه بر تمام دل‌نگرانی‌ها، خواسته‌ها و اهداف‌مان تاثیر می‌گذارد و با راه‌حل‌های ارائه شده در بخش دوم می‌آموزیم چگونه ارتعاشات خود را با کائنات هماهنگ کنیم. 

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره‌ی کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود چیست؟

جک کنفیلد، نویسنده‌ی «مجموعه سوپ مرغ برای روح» عنوان کرد: «این آموزه‌های فوق‌العاده عمیق و در عین حال ساده و عملی ابراهیم باعث می‌شود که دوباره به راهنمایی درونی خود اعتماد کنید و شما را در مسیر نشاط‌آورترین ماجراهای قابل‌تصور قرار دهد. «بخواهید و به شما داده می‌شود» نقشه راه ارتقای خود و زندگی شاد است.»
جنی در سایت «گودریدز» نظرش را چنین نوشته است: «یک سال پس از خواندن این کتاب و پیروی از فرمول‌های آن، چیزهایی که در قلبم نگه داشته بودم هر روز به واقعیت تبدیل می‌شوند! حتی چیزهایی که به من گفته بودند هرگز اتفاق نخواهد افتاد! این کتاب به شما نمی‌گوید که دنیا فوق‌العاده است بلکه درواقع به شما نشان می‌دهد که چگونه با کمالاتی که در همه جا وجود دارد، ارتباط برقرار کنید.»

یکی دیگر از خوانندگان کتاب نیز در سایت «آمازون» نوشته است: «این بهترین کتابی است که تاکنون خوانده‌ام. چیزی که در مورد آن بسیار دوست داشتم این است که پیام آن ساده، واضح، بسیار مثبت، واقعی، قابل‌تأیید و به‌شدت مفید است. تنها چیزی که مهم است این است که چه احساسی دارید و بر احساس خود کنترل داشته باشید. حتی این‌که چقدر می‌توانید به دیگران کمک کنید، با احساس شما تعیین می‌شود، بنابراین توجه شما باید به احساستان باشد. شما احساس خود را بر اساس آن‌چه با انرژی خود انجام می‌دهید انتخاب می‌کنید؛ آن‌چه به آن توجه می‌کنید، به چیزی که فکر می‌کنید، و چیزهایی که روی آن‌ها تمرکز می‌کنید، احساس شما را تعیین می کند.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «همه‌ی کسانی که به صورت فیزیکی هستند، همزادهای غیرفیزیکی دارند. استثنایی در کار نیست. همه‌ی کسانی که به صورت فیزیکی هستند، به دورنمای وسیع‌تری دسترسی دارند که غیرفیزیکی‌ست. ولی اغلب موجودات فیزیکی از طرف ماهیت فیزیکی سیاره‌تان منحرف می‌شوند. چون الگوهای قدرتمندی از مقاومت به وجود آورده‌اید که مانع از ارتباط سالم با منابع انرژی‌تان می‌شود. قصد ما کمک به آن‌هایی‌ست که خواهان بازیافتن این ارتباط هستند. هرچند همه‌ی انسان‌های فیزیکی به ارتباط سالم غیرفیزیکی دسترسی دارند؛ ولی اغلب شان به آن آگاه نیستند و اغلب حتی وقتی شما مطلع هستید که این موضوع، امکان‌پذیر است، به فکرهایی خو پیدا کرده‌اید که در برابر توانایی‌تان برای ارتباط آگاهانه، مقاومت می‌کنند.»

جملات زیر نیز از متن کتاب انتخاب و آورده شده‌اند:

  • «به چیزی که فکر کنید، می‌رسید چه آن را بخواهید چه نخواهید!
  •  چون سال‌ها به بی‌پولی فکر کرده‌اید، موقع فکر کردن در مورد پول انتظارتان از موفقیت مالی به حداقل مقدار خودش می‌رسد. بنابراین هروقت به پول یا فراوانی فکر می‌کنید، خلق‌تان یا نگرش‌تان خیلی زود به ناامیدی، نگرانی یا خشم تغییر پیدا می‌کند.
  • این‌که انتظار دارید چیزهای خوب برایتان اتفاق بیفتند، نشان‌دهنده‌ی میزان اجازه دادن شماست و هر میزان که حس می‌کنید درهای رحمت به روی شما بسته شده است و انتظار اتفاقات خوب را نمی‌کشید، نشان‌دهنده‌ی میزان مقاومت‌تان است.
  • هیچ اتفاقی در زندگی نمی‌افتد مگر آن‌که خودتان آن را از طریق فکرتان به زندگی‌تان راه داده باشید.
  • شما آزاد هستید و همیشه هم آزاد بوده‌اید و همیشه در حق انتخاب آزاد خواهید بود. این‌که بگذارید دیگران به جای شما تصمیم بگیرند اصلا رضایت‌بخش نیست. درواقع اصلا ممکن نیست که دیگری بتواند سرنوشت شما را رقم بزند، زیرا این شما هستید که خالق سرنوشت خود هستید.
  • بعضی آدم‌ها می‌گویند: من گیر کرده‌ام! مدت زمان زیادی است که در همین وضع هستم و نمی‌توانم از آن خارج شوم. من گیر کرده‌ام. علت چنین حسی این است که شما مدت زمان زیادی روی افکار مشابهی تمرکز کرده‌اید و این تغییر دوباره یکسان رخ می‌دهد. اگر همانند گذشته فکر و تمرکز کنید و به همان باورها پایبند باشید هیچ تغییری رخ نخواهد داد.»

درباره نویسنده کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود

استر هیکس، نویسنده و سخنران انگیزشی، در سال 1948 در ایالت یوتا متولد شد. او در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد و با همکاری او چندین کتاب تالیف کرد. این کتاب‌ها  که اکثرا در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشته‌اند، عبارت‌اند از: «پول و قانون جاذبه (شماره یک در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایم)»، «قدرت شگفت‌انگیز قصد عمدی»، «قانون جاذبه»، «قدرت هیجان‌ها»، «ثروت و شادی» و «گرداب: جایی که قانون جذابیت همه روابط تعاونی را تدوین می‌کند.»
 استر را بیشتر به خاطر آموزه‌های آبراهام هیکس «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیرفیزیکی» می‌شناسند. از کارهای او در نسخه اصلی فیلم راز که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، استفاده شده است. 

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «بخواهید تا به شما داده شود»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.