جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

آیا تو آن گمشده ام هستی

قیمت:
399,900 تومان
مشخصات کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی
کشور مبدا
تعداد صفحات
519 صفحه
شابک
9789644120114
سال خلق اثر
1994
سال انتشار
1994
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
27
این کتاب در یک نگاه

کتاب «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ (Are You the One for Me?)» اثر «باربارا دی آنجلیس»، در سال ۱۹۹۳ منتشر شده است. انتشارات مختلفی در ایران این کتاب را ترجمه و منتشر کرده‌اند.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی

کتاب آیا آن گمشده‌ام هستی؟ یک راهنمای خودشناسی و روابط عاشقانه محبوب است که به پیچیدگی‌های روابط عاشقانه می‌پردازد و درکی عمیق‌تر درباره یافتن شریک زندگی‌تان ارائه می‌دهد. این کتاب به موضوعاتی مانند درک نیازها و آرزوهای شخصی، شناخت الگوهای رابطه، بهبود ارتباطات و معیارهای یک سازگاری بلندمدت می‌پردازد. از طریق مشاوره‌ها، تمرینات و مثال‌های واقعی، نویسنده در پی کمک به خوانندگان است تا در مسیر عشق پیش بروند و در روابط خود تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی چیست؟

کاربری به نام زهرا در سایت ایران‌کتاب نوشته است: «کتاب حاصل تجربه‌ها و مشاوره‌های نویسنده آن است. کتابی با تمرین‌های شخصی برای توجه کردن به چیزهایی که معمولا جوانانِ مجرد از آن غفلت می‌کنند. این کتاب هر چند با معیارهای اسلامی ما مطابقت ندارد اما در کل کتاب خوبی است که نگاه مناسبی نیز به انسان می‌بخشد.»

برای کاربری دیگر نیز این کتاب سبب خیر! شده است و بیان می‌کند: «من این کتاب را پیشنهاد می‌کنم به کسانی که در مرحله‌ی آشنایی هستند. به نظرم می‌تواند کمک‌کننده باشد و به اندیشه و سوالات شما جهت خوبی بدهد. حداقل برای من که این‌گونه بود و با همسرم قبل از ازدواج این کتاب را خواندیم و درباره آن صحبت کردیم و به سوالاتش پاسخ دادیم و درنهایت شناخت نسبی مناسبی درباره برخی موضوعات پیدا کردیم.»

 کاربری دیگر نیز نوشته است: « نویسنده در آخر کتاب گفته است که با جزئیات بنویسید که دنبال چه کسی برای ازدواج هستید و ادامه می‌دهد که خیلی‌ها به او پیغام دادند و گفته‌اند بعد از مدت کوتاهی با فرد مورد علاقه‌شان آشنا شده‌اند. من هم همین کار را کردم و بعد از دو ماه با همسرم آشنا شدم. همسرم تنها چند ویژگی کوچکی را که نوشته بودم، نداشت. حکمت آن را هم بعدا فهمیدم. این کتاب بسیار کاربردی است برای فهمیدن اینکه چرا با آدم‌های غلط برخورد می‌کنید و چرا بعضی صفات در همه آن‌ها تکرار می‌شود و نیز چه ویژگی‌هایی در همان جلسه اول آشنایی از فرد مقابلتان دیدید، باید زنگ خطر ذهتان را به صدا در بیاورید.»

جملاتی که شاید انگیزه خواندن کتاب باشند

نویسنده، کتاب را با توصیفی از عشق و در پایان سوالاتی از افراد که برایشان پیش می‌آید، شروع می‌کند: «عاشق شدن تجربه‌ای قدرتمند و جادویی است. در ابتدا هر گفت‌وگو و هر لحظه کاملاً منطقی و درست به نظر می‌رسد. ولیکن خیلی زود جذابیت و شیدایی تبدیل به رابطه‌ای عادی می‌شود و مشکلات زندگی مشترک ظاهر می‌شوند. هفته‌ها و ماه‌ها می‌گذرند تا اینکه یک روز از خود می‌پرسیم آیا او نیمه گمشده من است؟ اگر تا به حال رابطه‌ای جدی داشته‌اید احتمالا قبل از ایجاد تعهد و ثبت ازدواج و یا قبل از جدا شدن از همسرتان این سوال را از خود پرسیده‌اید. دورانی که در لس‌آنجلس برنامه رادیویی داشتم تقریباً هر روز این سؤال را می‌شنیدم و بیشتر تماس‌های تلفنی مربوط به این مشکل بود.

«نامزدم را دوست دارم ولی به تازگی از ازدواج با او میترسم. چطور مطمئن شوم به اندازه کافی برای هم مناسب هستیم؟»

«عاشق زنی بیوه شده‌ام که بچه دارد نمیتوانم با بچهاش کنار بیایم فکر میکنید این ازدواج کار درستی است؟»

در بخشی دیگر از کتاب درباره موضوع «عشق در نگاه اول» که همه‌مان حداقل چندین بار شنیده‌ایم، می‌خوانیم: «فکر می‌کنم همه به طرزی پنهانی، عشق در نگاه اول را باور داریم. این عقیده که «اگر عشق، عشق حقیقی باشد، همان لحظه‌ی اول که او را ملاقات کردیم، خواهیم دانست» ممکن است انواع دیگری از عشق نیز وجود داشته باشند. اما برطبق این افسانه‌ی عشقی «عشق حقیقی» عشقی است که مثل رعدوبرق شما را ذوب کند.»

درباره نویسنده کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis)، مشاور و نویسنده آمریکایی است. او در سال ۱۹۵۱ در فیلادلفیا به دنیا آمده است. خانم آنجلیس در زمینه‌های روابط عاشقانه، خودشناسی و رشد شخصی فعالیت می‌کند. آثار او شامل کتاب‌های موفقیت می‌شوند که به بیش از پانزده زبان ترجمه شده‌اند. ایشان با روش‌های عملی، ارائه مشاوره و تجربیات شخصی، به خوانندگان کمک می‌کند تا در روابطشان از خوشبختی، تعادل و عشق واقعی بهره‌برداری کنند.

او با نگاهی عمیق به مسائل روابط، ارتباطات عمیق‌تری نیز ایجاد می‌کند و به خوانندگان خود ابزارهای مفیدی برای بهبود روابط و زندگی عاشقانه خود ارائه می‌دهد. از دیگر آثار او می­توان به کتاب­های «انتخاب عشق»، «لحظه‌های ناب زندگی» و «رازهایی درباره مردان» اشاره کرد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «آیا تو آن گمشده ام هستی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.